Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлепацька, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T10:31:40Z-
dc.date.available2023-12-28T10:31:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлепацька А.О. Педагогічні умови попередження булінгу креативно обдарованих молодших школярів : кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, доцент М. В. Коновальчук / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 95 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9726-
dc.description.abstractВажливість проблеми розвитку креативної обдарованості молодших школярів як складової soft skills є беззаперечною, оскільки тенденції сучасного світу до посилення креативної складової освіти на всіх рівнях, важливість розвитку інноваційності для економічного, інтелектуального, духовного розквіту усіх країн уже не викликає сумніву. Якщо розглядати виклики сучасної школи, то потрібно більш глибоко дослідити проблему розвитку креативних дітей, їхні умови перебування у школі, створення сприятливого середовища для розквіту їхніх здібностей, які у майбутньому дадуть потенціал для прогресу суспільства.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectбоулінгen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectрозвиток soft skillsen_US
dc.titleПедагогічні умови попередження булінгу креативно обдарованих молодших школярівen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клепацька А.О..pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.