Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9726
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клепацька, Альона Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T10:31:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T10:31:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Клепацька А.О. Педагогічні умови попередження булінгу креативно обдарованих молодших школярів : кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, доцент М. В. Коновальчук / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 95 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9726 | - |
dc.description.abstract | Важливість проблеми розвитку креативної обдарованості молодших школярів як складової soft skills є беззаперечною, оскільки тенденції сучасного світу до посилення креативної складової освіти на всіх рівнях, важливість розвитку інноваційності для економічного, інтелектуального, духовного розквіту усіх країн уже не викликає сумніву. Якщо розглядати виклики сучасної школи, то потрібно більш глибоко дослідити проблему розвитку креативних дітей, їхні умови перебування у школі, створення сприятливого середовища для розквіту їхніх здібностей, які у майбутньому дадуть потенціал для прогресу суспільства. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | боулінг | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | розвиток soft skills | en_US |
dc.title | Педагогічні умови попередження булінгу креативно обдарованих молодших школярів | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клепацька А.О..pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.