Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9724
Назва: | Формування математичної компетентності учнів нової української школи засобом LEGO |
Автори: | Ананко, Світлана Анатоліївна |
Ключові слова: | математична компетентність Нова українська школа початкова школа використання конструктора LEGO урок математики в початковій школі |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Ананко С.А. Формування математичної компетентності учнів нової української школи засобом LEGO : кваліфікаційна : магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, старший викл. Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 69 с. |
Короткий огляд (реферат): | У столітті нових комп’ютерних розробок і цифрового обладнання кожний учитель нашої держави отримав можливість використовувати величезну різноманітність технічних засобів і технологій у процесі навчання й тим самим зробити процес пізнання для дитини захоплюючим і осучасненим. Водночас оголошення в Україні 2020-2021 навчальний рік Роком математики (за результати PISA щодо низького базового рівня математичної компетентності учнів початкових класів) зумовило необхідність пошуку нових шляхів удосконалення процесу формування математичної компетентності учнів НУШ. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є уведення до освітнього простору учнів молодших класів й активне використання ними на уроках та в позаурочній діяльності конструктора LEGO, широкі освітні можливості якого як технічного й водночас ігрового засобу навчання є практично невичерпними. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9724 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ананко С.А..pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.