Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-27T10:47:10Z-
dc.date.available2023-12-27T10:47:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко Л. В. Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки VI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент Ю.М. Носко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 87 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9721-
dc.description.abstractДошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти, стартовою платформою особистісного розвитку дитини – зазначається у Базовому компоненті дошкільної освіти (Державний стандарт освіти). Реалізація освітніх завдань та принципів передбачає постійне педагогічне удосконалення, розкриття та нарощування творчого потенціалу педагога, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами. На жаль, на сьогодні цей аспект роботи вихователя закладів дошкільної освіти є недостатньо висвітленим – особливо в контексті інклюзивної педагогіки.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсенсорний розвитокen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleСенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребамиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко Л.В..pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.