Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717
Назва: Формування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казок
Автори: Філон, Ірина Олександрівна
Ключові слова: монологічне мовлення
казка
старший дошкільний вік
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Філон І. О. Формування вмінь монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі казок : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 87 с.
Короткий огляд (реферат): Мовленнєвий розвиток дитини – один з основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних та пізнавальних досягнень дитини– потреб та інтересів, знань, умінь і навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури. Зміст та організація освітнього процесу у сфері дошкільної освіти визначаються принципами науковості, систематичності, активності, природо-відповідності, які вимагають від педагога такої організації освітньо-виховного процесу, за якої максимально активізується діяльність дитини в пізнанні навколишнього світу, реалізації її творчих задумів та мрій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9717
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філон І.О..pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.