Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФесенко, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-27T09:51:53Z-
dc.date.available2023-12-27T09:51:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФесенко М. В. Шляхи зменшення рівня тривожності в учнів початкової школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 107 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9713-
dc.description.abstractВсебічний розвиток і виховання підростаючого покоління є не лише завданням, а й передумовою побудови нового гуманного та демократичного суспільства, воно вирішує основні питання розвитку держави в Україні. Рішення цього загального завдання – бути психічно та фізично здоровою людиною. У цьому контексті прикладні експериментальні дослідження, спрямовані на подолання негативних явищ, що супроводжують розвиток особистості, мають особливе значення для психолого-педагогічної науки і практики. Через його соціально-економічні негаразди, невизначеність майбутнього, нестабільну сучасну ситуацію із зростанням насильства в суспільстві розвиток дитини все частіше супроводжується почуттям негативної модальності і, насамперед, підвищеною тривожністю, що дисгармонізує формування особистості.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.titleШляхи зменшення рівня тривожності в учнів початкової школиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фесенко М.В..pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.