Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9713
Назва: Шляхи зменшення рівня тривожності в учнів початкової школи
Автори: Фесенко, Марина Василівна
Ключові слова: тривожність
початкова школа
здоров’я
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Фесенко М. В. Шляхи зменшення рівня тривожності в учнів початкової школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 107 с.
Короткий огляд (реферат): Всебічний розвиток і виховання підростаючого покоління є не лише завданням, а й передумовою побудови нового гуманного та демократичного суспільства, воно вирішує основні питання розвитку держави в Україні. Рішення цього загального завдання – бути психічно та фізично здоровою людиною. У цьому контексті прикладні експериментальні дослідження, спрямовані на подолання негативних явищ, що супроводжують розвиток особистості, мають особливе значення для психолого-педагогічної науки і практики. Через його соціально-економічні негаразди, невизначеність майбутнього, нестабільну сучасну ситуацію із зростанням насильства в суспільстві розвиток дитини все частіше супроводжується почуттям негативної модальності і, насамперед, підвищеною тривожністю, що дисгармонізує формування особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9713
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фесенко М.В..pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.