Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарасюк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-27T09:44:46Z-
dc.date.available2023-12-27T09:44:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПарасюк І. Ю. Розвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ на уроках літературного читання : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 21-М групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівники: к. п. н., доцент О. В. Барнич, О. Б. Мамчич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 98 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9711-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто особливості розвитку критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ. Розкрито поняття «критичне мислення» та визначено критерії та показники його сформованості в учнів. Обгрунтовано сутність стратегії РАФТ та її особливості використання на уроках літературного читання в НУШ. Проаналізовано головні аспекти розвитку критичного мислення. Розроблено комплекс уроків із застосуванням стратегії РАФТ та експериментально перевірено ефективність її використання.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectаудиторіяen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectкомплекс уроківen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectрольen_US
dc.subjectтемаen_US
dc.subjectформатen_US
dc.titleРозвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ на уроках літературного читанняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парасюк І.Ю..pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.