Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9711
Назва: Розвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ на уроках літературного читання
Автори: Парасюк, Ірина Юріївна
Ключові слова: аудиторія
критичне мислення
комплекс уроків
літературне читання
молодший шкільний вік
роль
тема
формат
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Парасюк І. Ю. Розвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ на уроках літературного читання : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 21-М групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівники: к. п. н., доцент О. В. Барнич, О. Б. Мамчич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 98 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості розвитку критичного мислення молодших школярів за допомогою стратегії РАФТ. Розкрито поняття «критичне мислення» та визначено критерії та показники його сформованості в учнів. Обгрунтовано сутність стратегії РАФТ та її особливості використання на уроках літературного читання в НУШ. Проаналізовано головні аспекти розвитку критичного мислення. Розроблено комплекс уроків із застосуванням стратегії РАФТ та експериментально перевірено ефективність її використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9711
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парасюк І.Ю..pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.