Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9710
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моісеєнко, Анастасія В'ячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T09:24:23Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T09:24:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Моісеєнко А. В. Методика формування англійського діалогічного спілкування учнів початкової школи з використанням автентичних навчальних відеокурсів : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 21-М групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 111 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9710 | - |
dc.description.abstract | Усе більшої важливості набуває міжкультурна комунікація. Існує низка документів, у яких зазначені загальні принципи комунікативної спрямованості навчання. Учні повинні мати вміння у говорінні, аудіюванні, письмі та читанні. Не потрібно забувати про навички мовлення, найскладнішу частину мови. Це і передбачає достатній рівень комунікативної компетентності, якою повинні оволодіти школярі молодших класів у поставлений строк. Педагогу слід допомогти дітям сформувати якості, які б потім слугували як засіб спілкування, який допоможе ефективно спілкуватися в будь-яких життєвих умовах. Під потрібними якостями, ми розуміємо: перш за все, культуру країни, мову якої вивчаємо, по-друге, свідомість, тобто школярі повинні розуміти мету вивчення іноземної мови і її застосування в майбутньому. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | автентичні навчальні відеокурси | en_US |
dc.subject | англомовне діалогічне спілкування | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Методика формування англійського діалогічного спілкування учнів початкової школи з використанням автентичних навчальних відеокурсів | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моісеєнко А.В..pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.