Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9707
Назва: Методика формувального оцінювання в україномовній освіті учнів початкової школи
Автори: Сорока, Юлія Олегівна
Ключові слова: оцінювання
початкова школа
україномовна освіта
Нова українська школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Сорока Ю. О. Методика формувального оцінювання в україномовній освіті учнів початкової школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 91 с.
Короткий огляд (реферат): На початку третього тисячоліття в Україні відбулись кардинальні зміни в системі освіти, а саме методологічне переосмислення процесу навчання, спрямованого на саморозвиток кожного учня, направленого на компетентнісну освіту, зміною підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів, але проблема ефективної моделі впровадження компетентнісної освіти потребує її практичної реалізації. Однією з найбільших проблем є підвищення ефективності та системи контролю та оцінювання учнiв. Одним із найважливіших засобів мотивації та стимулювання педагогічної та пізнавальної діяльності є контроль i оцiнювання в навчальному процесі учнів загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9707
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока Ю.О..pdf867.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.