Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703
Назва: Формування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШ
Автори: Найдьон, Катерина Валеріївна
Ключові слова: читання
НУШ
молодші школярі
інноваційні технології
читацька компетентність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Найдьон К. В. Формування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШ : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 23-А групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Барнич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 96 с.
Короткий огляд (реферат): Процес формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку, як і становлення майбутнього умотивованого та продуктивного читача, в умовах сьогодення є ускладненим. Читацька діяльність не є пріоритетним напрямком самореалізації для сучасної дитини молодшого шкільного віку, оскільки потребує активізації вольових зусиль, належного рівня сформованості читацької навички та зацікавленості у книзі як джерелі інформації та інструменті для розвитку власної особистості. Читацька діяльність потребує спеціально організованого педагогічного впливу, що полягає у мотивації, спрямуванні, координації та контролі читацької діяльності та єдності, узгодженості дій сім’ї та школи. Особливого значення у цьому контексті набуває саме мотивація, адже вона є вектором та важливим компонентом розвитку читацької компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Найдьон К.В..pdf2.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.