Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9699
Назва: Методика формування монологічного мовлення молодших школярів з використанням методу проєктів
Автори: Гапшенко, Олена Вікторівна
Ключові слова: монологічне мовлення
молодші школярі
проект
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Гапшенко О. В. Методика формування монологічного мовлення молодших школярів з використанням методу проєктів : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студ. ІI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 78 с.
Короткий огляд (реферат): Ефективність вирішення багатьох завдань виховання і розвитку дітей залежить від сформованості їх комунікативних якостей та умінь. Завдання розвитку зв’язного мовлення посідає головне місце в загальній системі роботи з розвитку мовлення в початковій школі. Навчання зв’язного мовлення є водночас і метою, і засобом практичного опанування мовою. Для розвитку інтелекту та самосвідомості дитини зв’язне мовлення має надзвичайне значення, воно позитивно впливає на формування таких її важливих особистісних якостей, як комунікабельність, доброзичливість, ініціативність, креативність, компетентність. За допомогою добре розвиненого зв’язного мовлення дитина навчається чітко та ясно мислити, встановлювати контакт з тими, хто її оточує, ініціювати власні ідеї, брати участь у різних видах дитячої творчості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9699
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гапшенко О.В..pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.