Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9695
Назва: Формування англомовної комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями
Автори: Сметаніна, Катерина Олександрівна
Ключові слова: комунікативна компетентність
англійська мова
старший дошкільний вік
мовленнєвє порушення
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Сметаніна К. О. Формування англомовної комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. В. Мірошник / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 92 с.
Короткий огляд (реферат): Навчання іноземним мовам (ІМ) сьогодні є пріоритетним як ніколи в системі освіти. Сучасне життя, позначене світовою глобалізацією економіки і культури в цілому, обумовлює необхідність володіння ІМ, що породжує нові вимоги до процесу навчання мовам, щоб зробити його більш ефективним та успішним. Тому завдання вивчення ІМ виражається у необхідності організовувати процес навчання ІМ таким чином, щоб вже на базовому рівні учні володіли комунікативною компетентністю, тобто здатністю розуміти і висловлюватися мовними засобами, а також метакомунікатівними здібностями у сфері міжкультурної комунікації. Щоб вивчення ІМ було дієвим – його слід розпочинати з закладів дошкільної освіти (ЗДО), оскільки дошкільний вік є віком становлення оcобистості дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9695
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сметаніна К.О..pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.