Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровик, Людмила Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-22T16:11:06Z-
dc.date.available2023-12-22T16:11:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБоровик Л.О. Технологія наочного моделювання як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Б. Мамчич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 103 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9684-
dc.description.abstractРозвиток мовленнєвих навичок дітей дошкільного віку є однією із головних проблем дошкільної освіти. Метод моделювання як засіб розвитку мислення дошкільників, та як метод пізнання. Класифікація моделей та видів моделювання. Моделювання нині має загальнонауковий характер і застосовується в дослідженнях живої та неживої природи, в науках про людину і суспільство. Численні факти, що свідчать про широке застосування методу моделювання в дослідженнях, деякі суперечності, які при цьому виникають, зажадали глибокого теоретичного осмислення даного методу пізнання, пошуків його місця в теорії пізнання. Сьогодні в дошкільній освіті все більш пріоритетним стає завдання розвитку в дітей зв’язного мовлення, критичного мислення та здатності будувати й висловлювати власні думки. Зв’язне мовлення у дітей старшого дошкільного віку можна розвивати різними способами. Традиційні методики базуються, як правило, на ігрових елементах, коли під час гри дитина уявляє себе в ролі іншого персонажа та самостійно придумує репліки.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectнаочне моделюванняen_US
dc.subjectрозвиток мовленняen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleТехнологія наочного моделювання як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боровик Л.О..pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.