Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКураш, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-22T14:30:10Z-
dc.date.available2023-12-22T14:30:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКураш А.В. Вивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Михайленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 69 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679-
dc.description.abstractМова для людина є глибоким надбанням. Мова – це як зовнішня, так і внутрішня думка, для вираження нашої психіки та є засобом передавання й отримання інформації. Мовлення усне і писемне є важливим атрибутом людського спілкування. Функції мови відображають комунікативну, пізнавальну, накопичувальну, імпресивну, естетичну, культуроносну, номінативну, інформаційну діяльність людини. Мовлення людини – це форма існування мови, найважливішою ознакою нації. Сутність мови полягає в тому, що вона потрібна людині кожного дня, взаємодіючи із суспільними явищами, як феномен людської цивілізації.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectчислівникen_US
dc.subjectурок української мовиen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпедагогічний експериментen_US
dc.titleВивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кураш А.В..pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.