Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679
Назва: Вивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу
Автори: Кураш, Анна Володимирівна
Ключові слова: числівник
урок української мови
початкова освіта
компетентнісний підхід
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Кураш А.В. Вивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Михайленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 69 с.
Короткий огляд (реферат): Мова для людина є глибоким надбанням. Мова – це як зовнішня, так і внутрішня думка, для вираження нашої психіки та є засобом передавання й отримання інформації. Мовлення усне і писемне є важливим атрибутом людського спілкування. Функції мови відображають комунікативну, пізнавальну, накопичувальну, імпресивну, естетичну, культуроносну, номінативну, інформаційну діяльність людини. Мовлення людини – це форма існування мови, найважливішою ознакою нації. Сутність мови полягає в тому, що вона потрібна людині кожного дня, взаємодіючи із суспільними явищами, як феномен людської цивілізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кураш А.В..pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.