Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9675
Назва: Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання в НУШ
Автори: Кравченко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: емоційний інтелект
молодші школярі
урок читання
початкова школа
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Кравченко І.М. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання в НУШ : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 23-А групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Барнич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 93 с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні серед дітей панує жорстоке поводження, булінг, неповага, що наштовхує на думку про те, що учні XXI століття через комп’ютеризацію втратили навички спілкування, емпатійного ставлення до оточуючих. З огляду на це учителі мають володіти знаннями та навичками з питання розвитку емоційного інтелекту учнів, забезпечення їхнього психологічного, емоційного благополуччя у стінах закладу освіти як важливої складової успіху дитини. Концепція «Нова українська школа» передбачає запровадження компетентнісного підходу, реалізація якого відбувається через осягнення учнями основних компетентностей для початкової школи та спільних умінь, які діти набувають протягом усіх циклів навчання. Проблематики емоційного інтелекту стосуються уміння «конструктивно керувати емоціями»; «застосовувати емоційний інтелект».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9675
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко І.М..pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.