Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорчук, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-12-21T08:09:23Z-
dc.date.available2023-12-21T08:09:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГригорчук В. В. Формування ціннісного ставлення дітей старшого дошкільного віку до природи : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти студ. ІІ курсу магістратури, 22-М групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор А. О. Міненок / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 80 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9652-
dc.description.abstractУ гонитві за сучасними тенденціями, коли велика увага приділяється розвитку інтелекту дитини, її кругозору, не береться до уваги необхідність формування у дітей правильного ставлення до природи. Спілкування дітей із природою має величезний потенціал. Систематично організоване спілкування дітей з природою задовольняє інтерес до природних об'єктів, вчить відповідально ставитися до рослин та тварин, сприяє формуванню потреби у виявленні піклування про них. Проте процес формування емоційно-ціннісного ставлення до природи вимагає від вихователя та батьків злагодженості та систематичності роботи, що забезпечується за рахунок проектування цього процесу.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectнавколишнє середовищеen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.subjectекологічна освітаen_US
dc.titleФормування ціннісного ставлення дітей старшого дошкільного віку до природиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григорчук В. В..pdf713.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.