Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкарлат, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-21T07:59:33Z-
dc.date.available2023-12-21T07:59:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШкарлат Л. М. Формування комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. В. Мірошник / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 111 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9650-
dc.description.abstractНа сьогодні надзвичайно важливим є забезпечення рівного доступу до освіти всіх дітей, особливо тих, хто потребує спеціальних умов виховання, корекційного навчання та розвитку особистості, соціальної інтеграції в реальне життя. Саме інклюзивний процес стає підґрунтям для психологічної корекції порушень особистісного розвитку аутичної дитини, розуміння її проблем із боку оточення. Його допомога стимулюватиме формування довіри аутистів до інших людей, налагодження продуктивного спілкування в соціумі.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectаутизмen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleФормування комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкарлат Л.М..pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.