Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9650
Назва: Формування комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти
Автори: Шкарлат, Любов Миколаївна
Ключові слова: молодший шкільний вік
аутизм
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шкарлат Л. М. Формування комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. В. Мірошник / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 111 с.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні надзвичайно важливим є забезпечення рівного доступу до освіти всіх дітей, особливо тих, хто потребує спеціальних умов виховання, корекційного навчання та розвитку особистості, соціальної інтеграції в реальне життя. Саме інклюзивний процес стає підґрунтям для психологічної корекції порушень особистісного розвитку аутичної дитини, розуміння її проблем із боку оточення. Його допомога стимулюватиме формування довіри аутистів до інших людей, налагодження продуктивного спілкування в соціумі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9650
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкарлат Л.М..pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.