Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9646
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вінніченко, Ірина Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T07:44:45Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T07:44:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Вінніченко І. О. Психолого-педагогічні умови адаптації першокласників до школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 211 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9646 | - |
dc.description.abstract | У міру прискорення суспільного розвитку прискорюється і інтенсивність адаптаційних процесів в суспільстві в цілому. Це призводить до того, що процеси соціальної адаптації в еволюційному світі, який розвивається, стають практично безперервними, і вміння адаптуватися до змін набуває важливого значення. Готовність до змін стає однією з головних умов життєвого успіху людини. Відповідно до Державного освітнього стандарту початкової загальної освіти для успішної адаптації першокласника класовод повинен забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня. Таким чином, дослідження проблеми адаптації першокласника до навчання є найважливішим теоретико-методологічним завданням сучасної психолого-педагогічної науки. Процес адаптації - найважливіший момент становлення учня як суб'єкта навчальної діяльності. По-перше, тому, що в ході адаптації до шкільного навчання дитина отримує орієнтацію в системі поведінки, що надовго визначає подальшу долю її розвитку. По-друге, під час цього процесу формується учнівський колектив з певним рівнем соціально-психологічної згуртованості. Мета даної роботи: теоретично обґрунтувати та апробувати програму психолого-педагогічного супроводу адаптації першокласників до навчання в школі. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | адаптація першокласників | en_US |
dc.subject | шкільна адаптація | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні умови адаптації першокласників до школи | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вінніченко І. О..pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.