Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9631
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тонкаль, Наталія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-13T10:26:47Z | - |
dc.date.available | 2023-12-13T10:26:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тонкаль Н. Ю. Формування дослідницької компетентності учнів під час навчання розв’язування задач з параметрами : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент Л. Г. Філон / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2019. 95 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9631 | - |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство потребує спеціалістів високого рівня, всебічно розвинених, з високим інтелектом, творчими здібностями. Основа таких якостей закладається в закладах загальної середньої освіти. Підготовка молоді до творчої праці неможлива без впровадження в навчальний процес сучасної школи навчально-дослідницької праці як важливого засобу формування в учнів стійкого інтересу й готовності до творчої діяльності. Метою шкіл є всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її нахилів і здібностей, формування інтересів і потреб, формування вміння й бажання вчитися, уміння практичного використання своїх знань. Орієнтація освіти на особистісний розвиток, варіативність школи вимагає переусвідомлення всіх чинників, в тому числі змісту, методів, форм і засобів навчання, від яких залежить якість навчально-виховного процесу. Реалізацію цієї мети ми бачимо у збагаченні шкільного курсу математики таким навчальним матеріалом, який міг би забезпечити учням можливість активно залучатися до дослідницької діяльності, у процесі якої в нього відбувалося б формування дослідницьких умінь. На наш погляд, таким матеріалом можуть стати системи задач із параметрами. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | школярі | en_US |
dc.subject | розв’язування задач | en_US |
dc.subject | задачі з параметрами | en_US |
dc.subject | шкільний курс математики | en_US |
dc.title | Формування дослідницької компетентності учнів під час навчання розв’язування задач з параметрами | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тонкаль Н.Ю..pdf | 709.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.