Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-23T17:42:09Z-
dc.date.available2020-03-23T17:42:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛяховець Л. О. Психологічні особливості студентів з різним рівнем соціального інтелекту. Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів: монографія / за наук. ред. А. Г. Скок, О. Ю. Дроздова, Т. В. Данильченко. Чернігів : Десна Поліграф, 2017. С. 64-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/962-
dc.description.abstractВелика кількість досліджень у психології присвячена феномену соціального інтелекту (далі – СІ). Незважаючи на те, що його вивчення розпочалося майже 90 років тому, і досі немає одностайних відповідей на питання стосовно сутності, особливостей, структури СІ, співвідношення з іншими видами інтелекту та зв’язку з комунікативною компетентністю й соціальною обдарованістю.en_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectсоціальна обдарованістьen_US
dc.titleПсихологічні особливості студентів з різним рівнем соціального інтелектуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.