Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глазкова, Анастасія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-13T09:18:34Z | - |
dc.date.available | 2023-12-13T09:18:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Глазкова А. І. Методика організації та проведення дистанційного навчання математики в старшій школі на прикладі навчання змістової лінії «Рівняння і нерівності» : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 6 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент Л. О. Соколенко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2021. 77 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9624 | - |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання математики у 2021-2022 навчальному році залишається актуальним та має забезпечувати реалізацію всіх навчальних програм та планів, створених для очного навчання. Наявність різних засобів та інструментаріїв, призначених для дистанційного навчання учнів, потребує ознайомлення з ними, оволодіння основною методикою їх застосування під час навчання. Під час вивчення змістової лінії «Рівняння і нерівності» курсу «Алгебра і початки аналізу» на профільному рівні, в 10-11 класах, учні систематизують, розширюють і поглиблюють знання з однойменної змістової лінії курсу алгебри базової школи, зокрема з класифікації типів рівнянь та нерівностей і відповідних до них методів та способів розв’язування. В учнів формуються вміння та навички розв’язувати рівняння та нерівності різних типів, відповідними методами та способами. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | математика | en_US |
dc.subject | старша школа | en_US |
dc.subject | рівняння і нерівності | en_US |
dc.title | Методика організації та проведення дистанційного навчання математики в старшій школі на прикладі навчання змістової лінії «Рівняння і нерівності» | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Глазкова А. І., 2021.pdf | 4.36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.