Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960
Назва: Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: аудіювання
молодші школярі
англійська мова
читання
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Максак І. В. Педагогічні умови формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VII наук.-метод. конф. з між нар. участю. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. С. 97 – 98.
Короткий огляд (реферат): Успішність процесу формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетентності в аудіюванні/читанні залежить від дотримання низки педагогічних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/960
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.