Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНехай, Валентин Анатолійович-
dc.contributor.authorРоманенко, Х.-
dc.date.accessioned2023-12-08T08:50:09Z-
dc.date.available2023-12-08T08:50:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНехай В., Романенко Х. Удосконалення механізму конкурентної політики організацій соціокультурної сфери. Людина в інформаційному просторі : Матеріали VIІ Всеукраїнської науково- практичної конференції (30 листопада 2023 р.) / [Гол. ред. В. І. Маслак]. Кременчук. 2023. С. 56-57.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9609-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку економіки держави – заклади соціокультурної сфери функціонують в умовах жорсткої конкуренції, розвитку НТП, стрімких змін в усіх сферах життя суспільства. При цьому важливим є адекватне реагування на зміни у зовнішньому оточенні та вимоги ринку й впровадження якісних рішень у діяльність організацій, в тому числі виважений вибір конкурентної політики. Конкурентна політика – це важлива складова економічної політики підприємства. Вона виступає загальним керівництвом до дій та прийняття рішень, що мають на меті полегшення досягнення завдань конкурентного розвитку [1].en_US
dc.publisherЛюдина в інформаційному просторі : Матеріали VIІ Всеукраїнської науково- практичної конференціїen_US
dc.subjectсоціокультурна сфераen_US
dc.subjectзаклади соціокультурної сфериen_US
dc.subjectконкурентна політикаen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.titleУдосконалення механізму конкурентної політики організацій соціокультурної сфериen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.