Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959
Назва: Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: критерії відбору текстів
соціокультурна компетентність
аудіювання
читання
учні початкової школи
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Максак І. В. Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання. Сборник научных трудов SWorld. Иваново : МАРКОВА АД, 2014. Вып. 2. Т. 15. С. 16 – 21.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема відбору текстового матеріалу для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у процесі навчання аудіювання і читання. На основі аналізу сучасних досліджень виокремлено критерії відбору англомовних текстів і запропоновано джерела відбору соціокультурного навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.