Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorЩербата, Вікторія Григорівна-
dc.contributor.authorОстрянко, Т.С.-
dc.date.accessioned2023-12-01T10:39:07Z-
dc.date.available2023-12-01T10:39:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О., Острянко Т.С., Щербата В.Г. Психологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи до роботи в інклюзивних класах. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2023. Том 34 (73). №4. С. 67-74. Ел. видання. URL: http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/4_2023/12.pdf (DOI: https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.4/12)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9584-
dc.description.abstractУ статті представлено результати проведеного емпіричного дослідження, націленого на аналіз змісту структурних компонентів психологічної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до роботи в інклюзивних класах. Проаналізована структура психологічної готовності вчителів, які мають досвід роботи з учнями з особливими освітніми потребами, та вчителів, які такого досвіду не мають. Встановлено, що вчителі, які працюють в інклюзивних класах, відчувають недостатність у них спеціальних знань про специфіку дітей з особливими освітніми потребами та недосконалість методичної бази для роботи з ними. Зазначене не погіршує їх емоційного самопочуття: під час роботи з учнями зазначеної категорії, вчителі перебувають у врівноважено-позитивному стані. Побудова освітньо-виховної взаємодії з учнями, які вимагають підвищеної педагогічної уваги, ініціюється у них партнерською мотивацією.en_US
dc.publisherВчені записки ТНУ імені В.І. Вернадськогоen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;-
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивна компетентність вчителівen_US
dc.subjectпсихологічна готовність вчителів до професійної діяльностіen_US
dc.subjectкомпоненти психологічної готовностіen_US
dc.titleПсихологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи до роботи в інклюзивних класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи.PDF291.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.