Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9584
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляховець, Лариса Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Щербата, Вікторія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Острянко, Т.С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T10:39:07Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T10:39:07Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ляховець Л.О., Острянко Т.С., Щербата В.Г. Психологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи до роботи в інклюзивних класах. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2023. Том 34 (73). №4. С. 67-74. Ел. видання. URL: http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/4_2023/12.pdf (DOI: https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.4/12) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9584 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати проведеного емпіричного дослідження, націленого на аналіз змісту структурних компонентів психологічної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до роботи в інклюзивних класах. Проаналізована структура психологічної готовності вчителів, які мають досвід роботи з учнями з особливими освітніми потребами, та вчителів, які такого досвіду не мають. Встановлено, що вчителі, які працюють в інклюзивних класах, відчувають недостатність у них спеціальних знань про специфіку дітей з особливими освітніми потребами та недосконалість методичної бази для роботи з ними. Зазначене не погіршує їх емоційного самопочуття: під час роботи з учнями зазначеної категорії, вчителі перебувають у врівноважено-позитивному стані. Побудова освітньо-виховної взаємодії з учнями, які вимагають підвищеної педагогічної уваги, ініціюється у них партнерською мотивацією. | en_US |
dc.publisher | Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологія; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | учні з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | інклюзивна компетентність вчителів | en_US |
dc.subject | психологічна готовність вчителів до професійної діяльності | en_US |
dc.subject | компоненти психологічної готовності | en_US |
dc.title | Психологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи до роботи в інклюзивних класах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічна готовність вчителів загальноосвітньої школи.PDF | 291.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.