Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолочко, А.-
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T09:38:10Z-
dc.date.available2023-12-01T09:38:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМолочко А., Ляховець Л. Бренд як спосіб самопрезентації особистості користувача соціальних мереж / Одинадцяті Сіверянські читання: матеріли Міжнародної наукової конференції (27 листопада 2020 р., м. Чернігів) / за наук. ред. О.Ю. Дроздова, І.І. Шлімакової. Ел. видання. Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2021. С. 170-175. URL: http://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/6905/1/en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9579-
dc.description.abstractВ епоху активного розвитку суспільства, формування його соціально-економічних чинників, діджиталізації, психологія та брендинг стають взаємопов’язаними складниками в активному поступі особистості ХХІ століття. Широкий спектр інформаційно-комунікаційних технологій сприяє потужному використанню цифрового обладнання, програм, платформ та ІТінструментів в усіх сферах соціального життя. Формування такої ключової компетентності, як цифрова, стає обов’язковим атрибутом і дає можливість застосовувати набуті знання у перманентній ситуації невизначеності. І це особливо позначено на бізнес-середовищі, що є об’єднувальним компонентом різнобічної діяльності сучасної людини, та вимагає швидкого реагування й адаптації до змін у споживацькій поведінці. Цим обумовлено актуальність нашого дослідження щодо проблеми використання бренду як нового інструменту ефективної самопрезентації особистості в реальному та віртуальному житті. Мета нашої роботи – дослідити бренд як спосіб самопрезентації особистості, яка є активним користувачем соціальних мереж (зокрема, покупцем онлайн-магазинів).en_US
dc.publisherОдинадцяті Сіверянські читання: матерілиen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectсамопрезентація особистостіen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleБренд як спосіб самопрезентації особистості користувача соціальних мережen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.