Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9579
Назва: Бренд як спосіб самопрезентації особистості користувача соціальних мереж
Автори: Молочко, А.
Ляховець, Лариса Олексіївна
Ключові слова: бренд
соціальні мережі
самопрезентація особистості
інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одинадцяті Сіверянські читання: матеріли
Бібліографічний опис: Молочко А., Ляховець Л. Бренд як спосіб самопрезентації особистості користувача соціальних мереж / Одинадцяті Сіверянські читання: матеріли Міжнародної наукової конференції (27 листопада 2020 р., м. Чернігів) / за наук. ред. О.Ю. Дроздова, І.І. Шлімакової. Ел. видання. Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2021. С. 170-175. URL: http://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/6905/1/
Короткий огляд (реферат): В епоху активного розвитку суспільства, формування його соціально-економічних чинників, діджиталізації, психологія та брендинг стають взаємопов’язаними складниками в активному поступі особистості ХХІ століття. Широкий спектр інформаційно-комунікаційних технологій сприяє потужному використанню цифрового обладнання, програм, платформ та ІТінструментів в усіх сферах соціального життя. Формування такої ключової компетентності, як цифрова, стає обов’язковим атрибутом і дає можливість застосовувати набуті знання у перманентній ситуації невизначеності. І це особливо позначено на бізнес-середовищі, що є об’єднувальним компонентом різнобічної діяльності сучасної людини, та вимагає швидкого реагування й адаптації до змін у споживацькій поведінці. Цим обумовлено актуальність нашого дослідження щодо проблеми використання бренду як нового інструменту ефективної самопрезентації особистості в реальному та віртуальному житті. Мета нашої роботи – дослідити бренд як спосіб самопрезентації особистості, яка є активним користувачем соціальних мереж (зокрема, покупцем онлайн-магазинів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9579
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.