Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560
Назва: | Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах |
Автори: | Дерев’янко, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | емоційний інтелект актуалізація емоційного інтелекту емоціогенні умови емоціогенні періоди студентського життя емоціогенні ситуації |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Соціальна психологія |
Бібліографічний опис: | Дерев’янко С. П. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах. Соціальна психологія. К., 2008. № 1 (27). С. 96-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність поняття «актуалізація емоційного інтелекту». Визначено функціональні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом співставлення показників емоційного самопочуття першокурсників в емоціогенні періоди студентського життя. Означено структурно-динамічні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом виявлення взаємозв'язків між рівнем сформованості складових емоційного інтелекту студентів та способами їх реагування в емоціогенних (фрустраційних, стресових) ситуаціях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах.pdf | 476.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.