Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T09:56:11Z-
dc.date.available2023-11-28T09:56:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах. Соціальна психологія. К., 2008. № 1 (27). С. 96-104.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття «актуалізація емоційного інтелекту». Визначено функціональні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом співставлення показників емоційного самопочуття першокурсників в емоціогенні періоди студентського життя. Означено структурно-динамічні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом виявлення взаємозв'язків між рівнем сформованості складових емоційного інтелекту студентів та способами їх реагування в емоціогенних (фрустраційних, стресових) ситуаціях.en_US
dc.publisherСоціальна психологіяen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectактуалізація емоційного інтелектуen_US
dc.subjectемоціогенні умовиen_US
dc.subjectемоціогенні періоди студентського життяen_US
dc.subjectемоціогенні ситуаціїen_US
dc.titleАктуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах.pdf476.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.