Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560
Назва: Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах
Автори: Дерев’янко, Світлана Петрівна
Ключові слова: емоційний інтелект
актуалізація емоційного інтелекту
емоціогенні умови
емоціогенні періоди студентського життя
емоціогенні ситуації
Дата публікації: 2008
Видавництво: Соціальна психологія
Бібліографічний опис: Дерев’янко С. П. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах. Соціальна психологія. К., 2008. № 1 (27). С. 96-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність поняття «актуалізація емоційного інтелекту». Визначено функціональні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом співставлення показників емоційного самопочуття першокурсників в емоціогенні періоди студентського життя. Означено структурно-динамічні характеристики актуалізації емоційного інтелекту шляхом виявлення взаємозв'язків між рівнем сформованості складових емоційного інтелекту студентів та способами їх реагування в емоціогенних (фрустраційних, стресових) ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9560
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах.pdf476.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.