Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556| Назва: | Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів |
| Автори: | Дерев’янко, Світлана Петрівна |
| Ключові слова: | складові емоційного інтелекту соціально-психологічна адаптація особистості |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Дерев’янко С. П. Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 1. С. 86-89. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються складові емоційного інтелекту – усвідомлення емоцій, управління емоціями, самомотивація, розпізнавання емоцій. З'ясовуються їх основні характеристики, визначаються роль та значення для процесу соціально-психологічної адаптації студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Складові емоційного інтелекту та їх значення.pdf | 341,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.