Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дерев’янко, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T09:47:13Z | - |
dc.date.available | 2023-11-28T09:47:13Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Дерев’янко С. П. Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 1. С. 86-89. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються складові емоційного інтелекту – усвідомлення емоцій, управління емоціями, самомотивація, розпізнавання емоцій. З'ясовуються їх основні характеристики, визначаються роль та значення для процесу соціально-психологічної адаптації студентів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | складові емоційного інтелекту | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація особистості | en_US |
dc.title | Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Складові емоційного інтелекту та їх значення.pdf | 341.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.