Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T09:47:13Z-
dc.date.available2023-11-28T09:47:13Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 1. С. 86-89.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556-
dc.description.abstractВ статті розглядаються складові емоційного інтелекту – усвідомлення емоцій, управління емоціями, самомотивація, розпізнавання емоцій. З'ясовуються їх основні характеристики, визначаються роль та значення для процесу соціально-психологічної адаптації студентів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectскладові емоційного інтелектуen_US
dc.subjectсоціально-психологічна адаптація особистостіen_US
dc.titleСкладові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Складові емоційного інтелекту та їх значення.pdf341.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.