Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556
Назва: Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів
Автори: Дерев’янко, Світлана Петрівна
Ключові слова: складові емоційного інтелекту
соціально-психологічна адаптація особистості
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Дерев’янко С. П. Складові емоційного інтелекту та їх значення в процесі соціально-психологічної адаптації студентів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 1. С. 86-89.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються складові емоційного інтелекту – усвідомлення емоцій, управління емоціями, самомотивація, розпізнавання емоцій. З'ясовуються їх основні характеристики, визначаються роль та значення для процесу соціально-психологічної адаптації студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9556
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Складові емоційного інтелекту та їх значення.pdf341.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.