Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9554
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прядко, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T11:17:00Z | - |
dc.date.available | 2023-11-27T11:17:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Прядко Н. О. Психологічні особливості оцінювання особистості педагога. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський, 2016. Вип. 22. С. 150 – 152. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9554 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені та обговорюються результати емпіричного дослідження особливостей оцінювання студентами професійних та особистісних якостей педагогів. Ефективність викладання та ефективність виховної роботи залежить від того, які оцінні ставлення сформувалися між конкретними педагогами і учнями. Саме цій проблемі й присвячене дослідження. Аналіз уявлень про педагога як суб’єкта професійної діяльності дає нам можливість зробити висновок про те, що, по-перше, ці уявлення є стереотипними. По-друге, зміст цих стереотипів відображає образ педагога, що склався в масовій, повсякденній свідомості, де він постає, перш за все, як фахівець, який повинен вміти виявити особливості своєї емоційної сфери (комунікабельність, чуйність, доброзичливість тощо). Також встановлено, що професійний світогляд студентів-педагогів формується на перетині науково-теоретичного та буденно-практичного пізнання, внаслідок чого відрізняється внутрішньою суперечливістю, еклектизмом, використанням звичайних схем інтерпретації реальності. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | en_US |
dc.subject | взаємодія | en_US |
dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | особистість викладача | en_US |
dc.subject | продуктивність педагогічної діяльності | en_US |
dc.title | Психологічні особливості оцінювання особистості педагога | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні особливості оцінювання особистості педагога.pdf | 346.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.