Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T11:01:28Z-
dc.date.available2023-11-27T11:01:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПрядко Н. О. Формування математичної грамотності учнів старшої школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 109. С. 98–100.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9551-
dc.description.abstractПроцес формування математичної культури учнів дуже складний та різноплановий; існує багато шляхів та методів для розвитку термінологічної, обчислювальної та графічної грамотності. Метою даної статті є аналіз поняття математичної культури, особливостей її формування при навчанні учнів старшої школи. Розглянуто підходи щодо формування деяких складових математичної грамотності учнів – термінологічної, обчислювальної, графічної культури.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectматематична культураen_US
dc.subjectматематична грамотністьen_US
dc.subjectматематичне мовленняen_US
dc.titleФормування математичної грамотності учнів старшої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування математичної грамотності учнів старшої школи.pdf246.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.