Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9550
Назва: Особливості оцінки студентами особистості викладача
Автори: Прядко, Наталія Олександрівна
Ключові слова: взаємодія
педагогічна взаємодія
педагогічна діяльність
особистість викладача
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Прядко Н. О. Особливості оцінки студентами особистості викладача. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 114. С. 172–175.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені та обговорюються результати емпіричного дослідження особливостей оцінювання студентами професійних та особистісних якостей викладачів. У психолого-педагогічній літературі є багато доробок, що вказують на залежність успіхів виховання і розвитку особистості від стилів побудови взаємодії між педагогом та вихованцями. Так, зокрема, відзначається, що стиль взаємовідносин впливає на ефективність процесу виховання, на рівень відповідальності й самостійності, на пізнавальну активність, на спілкування студентів та їх колективні взаємовідносини, на характер емоційних переживань. Проблемне поле проведеного нами дослідження задане спробами відповісти на наступні питання: якими бачать і якими б хотіли бачити студенти своїх викладачів? Чи існують відмінності в оцінці студентами особливостей образів реального та ідеального викладача?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9550
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості оцінки студентами особистості викладача.pdf437.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.