Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954
Назва: Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: англомовний граматичний матеріал
варіанти ознайомлення
лабораторний експеримент
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 18. С. 41–54.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Розроблено три варіанти ознайомлення учнів з функцією і формою Present Progressive. Подаються результати проведення лабораторного експерименту, згідно з якими більш ефективним і доступним для молодших школярів є другий варіант ознайомлення з новим англомовним граматичним матеріалом (спеціально підготовлена розповідь вчителя з використанням казкового сюжету та ілюстративного матеріалу)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.