Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T16:42:37Z-
dc.date.available2020-03-23T16:42:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 18. С. 41–54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Розроблено три варіанти ознайомлення учнів з функцією і формою Present Progressive. Подаються результати проведення лабораторного експерименту, згідно з якими більш ефективним і доступним для молодших школярів є другий варіант ознайомлення з новим англомовним граматичним матеріалом (спеціально підготовлена розповідь вчителя з використанням казкового сюжету та ілюстративного матеріалу)en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectангломовний граматичний матеріалen_US
dc.subjectваріанти ознайомленняen_US
dc.subjectлабораторний експериментen_US
dc.titleОсобливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріаломen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.