Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545| Назва: | Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя | 
| Автори: | Музиченко, Світлана Василівна | 
| Ключові слова: | самостійність професійна самостійність учителя професійна педагогічна діяльність самостійне педагогічне мислення професійна самодостатність | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць | 
| Бібліографічний опис: | Музиченко С. Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип.21 (2-2016). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2016. С.139 – 145. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено короткий огляд досліджень із проблеми формування самостійності як професійної риси вчителя. Проаналізовано семантичні та психологічні джерела утворення поняття професійної самостійності вчителя. Проведено логіко-структурний аналіз запропонованого визначення окресленого поняття та встановлено його зв'язки із близькими за змістом поняттями. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя.pdf | 123,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

