Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545
Назва: Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя
Автори: Музиченко, Світлана Василівна
Ключові слова: самостійність
професійна самостійність учителя
професійна педагогічна діяльність
самостійне педагогічне мислення
професійна самодостатність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Музиченко С. Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип.21 (2-2016). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2016. С.139 – 145.
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено короткий огляд досліджень із проблеми формування самостійності як професійної риси вчителя. Проаналізовано семантичні та психологічні джерела утворення поняття професійної самостійності вчителя. Проведено логіко-структурний аналіз запропонованого визначення окресленого поняття та встановлено його зв'язки із близькими за змістом поняттями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя.pdf123.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.