Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-27T08:43:08Z-
dc.date.available2023-11-27T08:43:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О., Тютюнник О. М. Підготовка майбутніх учителів-філологів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі: практичні аспекти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 120-124. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9536-
dc.description.abstractМета статті – схарактеризувати особливості професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, визначити основні напрями її удосконалення. Методологія. Для забезпечення вірогідності й об’єктивності результатів дослідження було застосовано низку методів, зокрема: аналіз нормативно-правової бази, що регулює функціонування інклюзивної освіти на сучасному етапі, й наукової літератури з проблеми дослідження; порівняльно-зіставний – для вивчення поглядів різних учених на порушену проблему; систематизації та узагальнення – для формулювання висновків; спостереження за освітнім процесом у закладах вищої освіти, що здійснюють професійну підготовку майбутніх учителів, – для характеристики нагальних проблем і визначення перспектив їх розв’язання.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectмайбутні учителі-філологиen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectосвітній компонентen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів-філологів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі: практичні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка майбутніх учителів-філологів.pdf359.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.