Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерич, Світлана Віталіївна-
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2023-11-23T11:35:29Z-
dc.date.available2023-11-23T11:35:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВерич С. В., Рень Л. В. Корекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинник мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 14-18. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9525-
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена тим, що травмівний вплив воєнних подій на психіку дорослих та дітей значною мірою зачіпає їхню емоційну сферу. Діти є найбільш чутливими до подібних складних ситуацій. На сьогоднішній день мало уваги приділяється вивченню питання, що насправді відбувається з психологічним здоров’ям дитини, яка пролонгований час перебуває в ситуації війни, чи здатна її емоційна сфера витримувати високий рівень постійного напруження. Діти з особливими потребами як уразлива категорія найбільш гостро реагують на процеси адаптації, що змушує їх пристосовуватися до різних умов, проте, при цьому можуть відбуватися порушення у всіх психічних процесах. Мета статті – проаналізувати значення та можливості корекції негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинника мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану в Україні.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectкорекційно-розвиткова роботаen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectнегативні емоційні станиen_US
dc.titleКорекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинник мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стануen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корекція негативних емоційних станів дітей.pdf359.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.