Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9525
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верич, Світлана Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Рень, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-23T11:35:29Z | - |
dc.date.available | 2023-11-23T11:35:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Верич С. В., Рень Л. В. Корекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинник мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 14-18. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9525 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми зумовлена тим, що травмівний вплив воєнних подій на психіку дорослих та дітей значною мірою зачіпає їхню емоційну сферу. Діти є найбільш чутливими до подібних складних ситуацій. На сьогоднішній день мало уваги приділяється вивченню питання, що насправді відбувається з психологічним здоров’ям дитини, яка пролонгований час перебуває в ситуації війни, чи здатна її емоційна сфера витримувати високий рівень постійного напруження. Діти з особливими потребами як уразлива категорія найбільш гостро реагують на процеси адаптації, що змушує їх пристосовуватися до різних умов, проте, при цьому можуть відбуватися порушення у всіх психічних процесах. Мета статті – проаналізувати значення та можливості корекції негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинника мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану в Україні. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | корекційно-розвиткова робота | en_US |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | негативні емоційні стани | en_US |
dc.title | Корекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинник мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корекція негативних емоційних станів дітей.pdf | 359.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.