Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9524
Назва: Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Биков, Іван Вікторович
Ключові слова: здобувачі вищої освіти
майбутні вчителі початкових класів
здоров’язбереження
компетентності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Биков І. В. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 23 (179) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 3-7. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено процес формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Доведено, що одне із завдань вищої педагогічної освіти полягає у формуванні підготовленості до здоров’язбережувальної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Визначено, що важливими напрямками здоров’язбережувальної компетентності є культура здоров’я, створення особистої стратегії здоров’язбережувальної професійної поведінки. Обґрунтовано, що структурними компонентами здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи є когнітивний, мотиваційний, діяльнісний. Мета статті – проаналізувати процес формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9524
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.