Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950| Назва: | Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи |
| Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
| Ключові слова: | англомовна граматична компетенція вікова періодизація психофізіологічні передумови стадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
| Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 17. С. 36–45. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Проаналізовано вікові періодизації дитячого розвитку Л.С.Виготського і Ж.Піаже. Складено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи.pdf | 202,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.