Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T15:43:52Z-
dc.date.available2020-03-23T15:43:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 17. С. 36–45.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Проаналізовано вікові періодизації дитячого розвитку Л.С.Виготського і Ж.Піаже. Складено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectвікова періодизаціяen_US
dc.subjectпсихофізіологічні передумовиen_US
dc.subjectстадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярамиen_US
dc.titleПсихофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.