Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9506
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T08:19:18Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T08:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Лекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду. Інноваційна педагогіка. 2023. № 64. Т. 1. С. 16–20. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9506 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються тематичні напрями і змістовні елементи лекційного дискурсу Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду. Наводяться дані про конкретні заходи – публічні лекції, виступи на зібраннях педагогічної громадськості, курси викладання тощо, в ході яких педагог висловлювався стосовно освіти, школи, виховання в Іспанії та закордонні. Увагу сконцентровано на “іспанському” періоді освітянської діяльності Лоренсо Лузуріаги, що охоплює хронологічні межі 1911–1936 років, тобто від часу навчання в Мадридській Вищій педагогічній школі до еміграції з Іспанії із розгортанням громадянської війни. У численних лекційних промовах Лоренсо Лузуріаги в 1910–1930-х роках відображалися найзлободенніші питання стосовно освітньої галузі в Іспанії. Педагог обстоював ідеї фундації вітчизняного загальнонаціонального професійного вчительського об’єднання в 1910-х роках, модернізації іспанської системи початкової освіти узгоджено з концепціями “нового виховання” в 1920-х роках, творення республіканської єдиної школи – на початку 1930-х років. Зроблено наголос на тому, що Лоренсо Лузуріага в історії новітньої світової педагогіки по праву має займати одне з провідних місць у когорті славетних теоретиків соціально-педагогічного наукового напряму. Оригінальна соціально-педагогічна концепція, сформульована й обґрунтована ним у 1950-х роках в Аргентині, фактично могла бути завершена і раніше, адже основні положення цієї концепції – і стосовно соціальної функції виховання, і стосовно виховного суспільно-консолідаційного ефекту, і тим більше щодо значення єдиної школи та демократизації освіти – розкривалися в публіцистичному доробку педагога та в його лекційному викладанні уже в “іспанський” період освітянської діяльності. Показано, що вся тематика лекційного дискурсу Лоренсо Лузуріаги в першій половині 1930-х років присвячувалася саме соціально-педагогічним проблемам (наприклад, публічні лекції педагога в Мадридському психотехнічному інституті 19 березня 1933 року та в Інституті іспанських досліджень у Паризькому університеті 24 травня того ж року). | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | Лоренсо Лузуріага | en_US |
dc.subject | лекційний дискурс | en_US |
dc.subject | публічні лекції | en_US |
dc.subject | курси викладання | en_US |
dc.subject | “іспанський” період | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | єдина школа | en_US |
dc.title | Лекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду.pdf | 151.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.