Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-20T08:01:44Z-
dc.date.available2023-11-20T08:01:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Ідея “просвітницького регенераціонізму” в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 5 (45). С. 15–17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9502-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню значення і змістового наповнення ідеї «просвітницького регенераціонізму» в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ — ХХ ст. Визначено, що іспанські педагоги вбачали в народному просвітництві, розбудові загальної освіти на демократичних засадах фундаментальні умови оновлення і переродження рідної країни, яка переживала наприкінці ХІХ століття значний занепад.en_US
dc.publisherМіжнародний науковий журнал “Інтернаука”en_US
dc.subject«просвітницький регенераціонізм»en_US
dc.subjectіспанський педагогічний дискурсen_US
dc.subjectіспанські педагогиen_US
dc.subjectнародне просвітництвоen_US
dc.subjectзагальна освітаen_US
dc.titleІдея “просвітницького регенераціонізму” в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.